ورود / ثبت نام

قوانین و مقررات

  • سه شنبه 11 آذر 1399 | 00:00
  • |
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 0 دقیقه

قوانین و مقررات استفاده از سایت کالاناب

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی "کالاناب" و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی "کالاناب" بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی "کالاناب" هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

وب سایت "کالاناب" هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحات سایت خود نمی پذیرد. سرویس های سایت «آنگونه که هست» ارائه می شود و سایت "کالاناب" تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

فروشگاه اینترنتی "کالاناب" به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

کاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی "کالاناب" مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید. 

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

قیمت کالا

با توجه به نوسان شدید قیمت ها قبل از هرگونه خرید آنلاین یا واریز وجه جهت خرید کالا با تلفن 09198897911 یا از طریق فرم "استعلام قیمت" از موجودی و قیمت نهایی کالای مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. ثبت سفارش و پرداخت وجه بدون هماهنگی قبلی منجر به تایید سفارش و ارسال کالا نخواهد شد.



 

تماس با ما


  +     پنج   =   هشت  


فروشگاه اینترنتی کالاناب